Deze week bij de BSO

Deze week heeft een groepje kinderen van BSO De Speurtocht zich helemaal ondergedompeld in de muziek. In het muzieklokaal hebben zij samen liedjes gezongen en muziek gemaakt. Op de tafelharp speelden ze eenvoudige liedjes en ontdekten ze hoe leuk het is om zelf muziek te maken.

Wat was het mooi om te zien hoe enthousiast en trots de kinderen waren tijdens deze muzikale activiteit. Een gezellige en leerzame middag vol plezier en mooie klanken! 🎵✨

foto foto